PELUANG

VeMMA -Perniagaan internet yang menawarkan peluang hebat seumur hidup anda untuk menjana income yang luar biassa.VeMMA turut menyediakan satu platform yang mudah untuk anda membina perniagaan sendiri atau menjadikannya sebagai kerjaya anda dibantu oleh sistem autoresponder yang hebat.

Thursday, February 10, 2011

REVOLUSI PERNIAGAAN INTERNET - IRFAN KHAIRI


Salam sejahtera....
Catatan pada kali ini ingin saya kongsikan kepada anda tentang SEMINAR REVOLUSI PERNIAGAAN INTERNET yang bakal diadakan oleh Jutawan Internet tersohor Malaysia - our Irfan Khairi.

          "Jika ingin berjaya dengan cemerlang, bergurulah dengan orang-orang yang terbilang "

Malam tadi saya menyertai seminar web oleh beliau. Seminar itu hanya berlangsung selama 1 jam sahaja manakala 30 minit selepasnya adalah promosi tentang seminarnya yang bakal berlangsung pada 2hb - 3hb April 2011.
Apa yang saya hendak cakapkan di sini ialah walaupun 1 jam bersama Irfan Khairi di seminar web malam tadi namun banyak jugalah input yang saya serta peserta lain dapat pelajari. 1 jam yang berlangsung merupakan satu jam yang amat bermakna dan bernilai kepada saya.Tidak dapat saya bayangkan jika saya menghadiri seminar yang bakal berlangsung April nanti.Pasti tidak cukup ruang dalam diri saya untuk menyimpan segala maklumat yang akan diberikan oleh beliau.

Pada seminar web malam tadi, beliau berkongsi tentang beberapa perkara untuk memulakan perniagaan internet.Perkongsian beliau tentang AMAZON.com dan DOBA.com drop ship amat menarik minat saya.Rupa-rupanya terlalu banyak peluang kita dalam memulakan sesuatu perniagaan secara online.

          Di sini juga saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih  kepada team VeMMA Malaysia kerana jika tidak terlibat dengan perniagaan ini, saya rasa saya tidak berpeluang untuk menyertai program sebegini rupa. Setelah berkecimpung dalam bisnes online VeMMA lah yang telah menemukan saya dengan Irfan Khairi.Jika tidak, saya akan mensia-siakan masa saya dengan hanya duduk di depan laptop tanpa memanfaatkan peluang di internet sepenuhnya.

Berbalik kepada SEMINAR REVOLUSI PERNIAGAAN INTERNET -IRFAN KHAIRI, pada malam tadi beliau telah membuat tawaran istimewa tentang pembayaran unuk menyertai seminar tersebut.Berkobar-kobar semangat saya untuk menyertai seminar ini namun tawaran yang dibuat sehingga pukul 12 malam tadi tidak dapa saya submit kerana ada masalah teknikal namun saya tidak berputus asa.Saya berharap tawaran itu masih dilanjutkan dan dapatlah saya menghadiri seminar itu sekaligus dapat berguru dengan insan terbilang - IRFAN KHAIRI.

Kepada sesiapa yang ingin mengikuti/menyertai seminar ini bolehlah tempah tempat duduk di link di bawah ini..
                http://www.irfankhairi.com/live/



Antara isi-isi yang bakal dikongsikan oleh Irfan Khairi di seminat iu nanti ialah....

1.Cara pemikiran (mind-set) yang betul dalam menjana pendapatan di Internet

2.Kunci dan prinsip yang dipegang oleh jutawan- di Internet dan bukan Internet

3.Di mana perlu anda mula, apa perlu anda lakukan dan bagaimana hendak menjalankan perniagaan di Internet

4.Bagaimana mencari produk dan perkhidmatan yang anda banggakan untuk anda jualkan di Internet dan dapat menjana pendapatan kepada anda

5.Cara bagaimana anda dapat memulakan perniagaan di Internet dengan modal minima (dan juga tanpa sebarang modal!)
6.Cara mudah dan pantas menerima bayaran kad kredit dari pelanggan anda serata dunia

7.Cara mempromosikan produk dan perkhidmatan anda untuk mencapai beribu-ribu pengguna di Internet
8.Cara terbaik mendapatkan orang lain mempromosikan perniagaan anda!

9.Cara menjalankan perniagaan secara automatik!

10.Cara membina keyakinan dan kredibiliti kepada pelawat anda untuk membeli dari anda
11.Cara membina laman web yang dapat menarik perhatian pembeli untuk mereka inginkan produk anda! Cara ini adalah penting dalam mengubah seseorang pelawat kepada pembeli

12.Cara bagaimana hendak bersaing dengan pesaing-pesaing dan mendapat pasaran melebihi pesaing anda!

13.Cara sebenar menggunakan tools percuma di Internet seperti Blog, Facebook, YouTube dan lain lain untuk membina jenama perniagaan anda supaya dikenali ramai

14.4 Kunci kejayaan perniagaan di Internet

dan banyak lagi.......

PADAT! MANTAP!
 "Sifu Irfan Khairi, ucapkan terima kasih kepada insan ini kerana telah mempromosikan seminar bagi pihak anda" hehehehehe.......
Apa-apa pun diharapkan perkongsian saya ini dapat memberikan manfaat kepada kita semua untuk mula mendaki tangga kejayaan.
                
                  "JUMPA ANDA DI SANA!!!"

No comments:

Post a Comment